google adwords

42

Upload: victoria-maxim

Post on 27-Jul-2015

1.107 views

Category:

Marketing


1 download

TRANSCRIPT

Intensificarea vânzărilor

prin intermediul Google AdWords

?ce si unde...

?cum...

?cum...

?cum...

?cum...

?cum...

?cum...

?cum...

?cum...

?cum...

?ce vindem

1. Sănătate (confort psihologic)

2. Dragoste (stările afective)

3. Statut (bani)4. Eu (personalitate)

1. Scop (de la mine la tine)

2. Produsul (oferta noastră)

3. Necesități (utilitatea produsului)

4. Acțiune (dacă - atunci...)

IDEI REZULTATE

?cum...

?cum...

?cum...

?cum vindem rezultate

?cum vindem rezultate

?cum vindem idei / vise

?cum vindem idei / vise

Crearea listelor de cuvinte cheie

Crearea listelor de cuvinte cheie

Crearea listelor de cuvinte cheie

Tipul de Potrivire a Cuvintelor Cheie

LARGpoate apărea în orice combinatie de căutare

hotel chişinăuhotel în chişinău, hotelul chişinău, hotel trei

stele

FRAZEOLOGICpoate apărea doar în succesiunea indicată în combinaţia de căutare

hotel chişinăuhotel chişinău rezervare

hotel în chişinău

EXACTpoate apărea cînd cuvîntul cheie corespunde exact combinaţiei de căutare

hotel chişinăuhotel chişinău

hotel chişinău rezervare

NEGATIVpermite neafişarea anunţului în combinaţii nerelevante

hotel chişinău istoric- istoric

hotel chişinău

Crearea listelor de cuvinte cheie

TehnicaCOPY / CUT - PASTE

Gestionarea listelor de cuvinte cheie

Gestionarea listelor de cuvinte cheie

SPLIT - TESTING Claude C. Hopkins “Publicitatea Științifică”

SPLIT - TESTING Claude C. Hopkins “Publicitatea Științifică”

Puterea cuvântului

Structurat în 4 rînduri:

• maxim 25 de simboluri în titlu;• 70 de simboluri text;• URL site instituţional.

Rețea Mediatică

google for business

Bugetare

Poziţia Anunţului în Rezultatele Căutării =

CPC max. * Scorul de Calitate

Bugetare

CPC

CPM

CPCv (CPL, CPA)

CPV (TRUE VIEW)

Bugetare

PREŢUL DE FACTO PER CLICK=(Rank-ul celui mai apropiat concurent / Sorul de calitate max)

+ 0,01$

Exemplu:

Agent MAX CPC * SC = Rank CPC de Facto

A 0,25 $ * 7 = 1,75 (#2) 1,75 / 10 + 0,01$ = 0,18$

B 0,22 * 10 = 2,2 (#1) PREŢ MINIM

Optimizarea cheltuielilor

Optimizarea cheltuielilor

STRATEGII

BRANDING

MARKETING

REMARKETING

Cheiţele succesului

Targheting binedefinit

Buget chibzuit

Nu cădeți in ispită….

Niciodată nu-i permiteți sistemului

să organizeze și să sistematizeze

accountul dvs!

Risc de fidelitateDan Kennedy: “Cel mai mare risc in afaceri il reprezintă cifra 1”

Ipoteza Reginei Roșii_“A slow sort of country!”

www.justclick.md

VĂ MULŢUMESC!

https://www.ru.adwords-community.comhttp://www.google.com/intl/ru/adwordseditor/http://splittester.com/https://www.google.com/business/befound.html