Transcript

Pentru S

Romanii iubesc Ungurii

Pe data de 23 martie 2013, dupa show-ul despre unguri si romani, legat de fetita ce a purtat o bentita tricolora, am inceput sa scriu un fel de nota. Nu am terminat-o, o voi termina curand.

Imi propuneam prin nota, de fapt, sa-i trag de urechi pe romanii ce stau indiferenti cu privire la ceea ce se intampla cu romanii din Harghita si Covasna. Dar iau foc (atitudine), aici la Bucuresti, sau pe la Craiova sau prin alta parte, numai atunci cand mai apare cate un astfel de subiect.

Veti descoperi ca, pe parcursul redactarii ei tonul meu s-a schimbat

Eu ii iubesc pe unguri.

Nu i ursc pe unguri, ursc faptul c ei m ursc! zice micuta Sabina Elena

Interesant este faptul ca in toata Romania au iesit oameni in strada pentru a-si manifesta solidaritatea cu acest incident. Dar oare, de ce nu ne manifestam in permanenta? Oare nu stim ce calvar traiesc romanii din Harghita, Covasna, Mures?

Prima oara cand m-am intalnit cu cosmarul "NEM TUDOM" a fost cand aveam sapte ani, eram cu familia in vacanta la Sovata si m-am imbolnavit. M-au dus ai mei la doctor, dar doctorul : "nem tudom rumane". Desigur aceasta expresie am experimentat-o si in magazine, cand ai mei au dorit sa cumpere paine. Dupa faza cu doctorul s-a incheiat vacanta, pentru ca ai mei au decis sa ne intoarcem la Bucuresti la doctor. La Sovata n-aveam nicio sansa.

Acea poveste (ca si o alta similara pe care am experimentat-o in 1990 la Gheorghieni) nu m-au facut sa ii urasc pe unguri. Nu m-a facut decat sa ma intreb de ce trebuie sa se comporte ungurii in acest fel. Imi este greu sa-i inteleg. Ca si comparatie, desigur si SUA au probleme cu comunitatile hispanice. Si se vorbeste in spaniola in multe localitati din SUA, datorita comunitatii mari de hispanici emigranti (oricum toate tarile din Americi sunt tari formate de catre emigranti. Nativii americani reprezinta un procent redus). Dar nu i-am auzit sa solicite ca limba oficiala spaniola. La noi da. Nu cred ca hispanicii din institutiile publice nu te servesc pentru ca esti vorbitor de engleza.

Da pot avea scoli cu predare in limba materna. NU este interzis. Dar se comporta ca si cetateni ai SUA, si nu vor autonomie bazata pe limba vorbita (atunci am vedea inceputul secesiunii in SUA).

La fel si in Alsacia, in Belgia. Si in Italia, unde italienii din nord nu prea inteleg ce vorbesc cei din sud, dar au italiana ca limba nationala. Iar cei din sud nu doresc sa se autonomizeze fata de restul Italiei. Sau in Austria sunt peste 20 de dialecte, dar se inteleg intre ei vorbind germana. Si nu am intalnit in Austria pe vreunul care sa spuna ca nu stie germana pentru ca el este tirolez.

Si Putin in duma de stat a fed Rusiei si-a exprimat punctul de vedere referitor la minoritati: In Rusia triete poporul rus, iar poporul rus nu admite nici un afront al unei minoriti; acestea trebuie s respecte Rusia, pe rui i legile fr s cear favoruri speciale sub pretextul c sunt discriminai; CINE FACE ASTFEL, ESTE INVITAT S PRSEASC IMEDIAT RUSIA!!!Nu Rusia are nevoie de minoriti ci ele au nevoie ca Rusia s-i primeasc, ofere adpost, locuri de munc i hran; n Rusia traiesc doar rui!.Desigur, daca Ungaria este ingrijorata de etnicii unguri din Romania, le poate face o oferta de repatriere. Dar sa faca ceea ce face, inseamna ca are pretentii teritoriale. Atat Ungaria cat si minoritatea maghiara din Transilvania. Ori, in ce lume traim?... Avem impresia ca ne-am indepartat de regnul animal, unde fiecare isi marcheaza teritoriul, ca mai apoi sa si-l apere chiar si cu pretul vietii.

Dar noi oamenii, cu ce suntem diferiti in comparatie cu animalele? Cu nimic. De fapt suntem mult mai rai pentru ca distrugem echilibrul natural. Da, avem PC-uri, tablete, haine, masini si case. Da vorbim. Dar si animalele comunica. Altfel.Suntem tot niste animale, mai feroce si mai periculoase decat cele salbatice. Noi putem omora 200.000 oameni cu o bomba. Sau putem intra cu raboi peste altii pentru a le lua resursele.

Dar cum ar fi daca am distribui resursele in mod echitabil? Desigur, pana acum nu s-a putut. Nu ne puteam deplasa rapid dintr-o zona in alta a globului. Si atunci trebuia sa iei de la cei mai apropiati de teritoriul tau. *(desi nici atunci nu ar fi fost chiar atat de necesar. Resursele s-ar fi putut ditribui echitabil.

Dar acum omenirea are nevoie de un salt de constiinta. Un salt in sistemele sociale si politice. Suntem in faza in care ne putem opri complet din ceea ce facem si sa spunem:

Stop. Hai sa vedem cum putem crea in jurul nostru comunitati de oameni. Nu de natiuni, nu de forte financiare, nu de etnii. Doar de oameni, care sa se ajute si respecte, indiferent de culoare, etnie, natiune. Suntem o singura natiune: cea a celor care traim pe Pamant.

Bun, atunci si ce limba vom vorbi? Pai dupa cum am constatat, in ziua de astazi nu te mai poti descurca fara sa stii engleza. Este atat de multa informatie in engleza, incat esti nevoit sa o inveti. M-a obligat cineva? Nu. O fac pentru ca am nevoie de a comunica cu alti oameni. Sunt ofticat din cauza asta? Nu. O fac pentru ca vreau. Ma obliga UK sau USA? Nici vorba! Invatam engleza in mod natural. Dar daca va fi rusa sau germana? Pai da, datorita limbii dorim ca limba noastra sa fie cea mai raspandita. Pentru ca avem o limba, nu-i asa? Si atunci apar iar discutii si animozitati. Dar daca o luam pe cea mai raspandita si o facem limba oficiala in toata lumea, iar cea de-a doua limba sa fie cea materna? Ce faci cu limba romana in lume? Dar cu maghiara? Dar cu turca? Dar cu germana? Dar cu franceza? Dar cu rusa? Vedeti, limba este un mare impediment in comunicarea oamenilor. Limba materna nu o poti folosi decat in arealul tau. Pe cand o singura limba oficiala in toata lumea ar insemna distrugerea primelor bariere culturale dintre oameni. Ar insemna un prim pas catre o noua societate. Desigur, daca se doreste. Desigur, poate dura 2-3 generatii. Si de-abia atunci oamenii vor putea vorbi 2 limbi la perfectie. Una cea oficiala mondiala si a doua cea materna. Cu cea oficiala mondiala te poti descurca oriunde in lume si oricine din lume se poate descurca in zona ta lingvistica.Vedeti, la fel ca si cu ungurii din Romania. Ei vor doar pentru ei si nu vor sa dea romanilor. Problema este ca nu toti ungurii din Romania sunt asa. Multi sunt oameni cumsecade. Dar se gaseste cate un dobitoc care sa le suceasca mintile si sa le renasca samanta separarii in minte. Deci, haideti sa le aratam ca noi ii iubim. Asta este mai importand decat daca le aratam cat de tari suntem.

Top of Form

Like Unfollow Post Share Edit Promote March 23

Anton Katy, Cristian Benchea, Alex Radu and 37 others like this.

12 shares

Cristian N. Antonescu Ra Flo, desigur ca ii iubesc. Doar niste bolnavi incearca tot timpul sa creeze separare intre natiuni. Din pofta lor de putere. E timpul ca poftele lor sa fie puse in cui si sa nu ne mai lasam marionetizati in permanenta. De ce nu as iubi un om? De ce nu as iubi mai multi oameni care gandesc altfel decat mine. Daca pana si eu (si fiecare dintre noi) gandesc altfel de la an la an. In functie de ce se intampla in viata.

March 23 at 3:09pm Like 3

Carmen Pirlogea 6 mutual friendsDe ce nu i-ai iubi si pe cei pe care ii numesti bolnavi? Putem trimite iubire pentru toti, cum nu discriminam pe baza de etnie nu ar trebui sa discriminam nici datorita functiei indepliniti in societate...

March 23 at 3:14pm Like 3

Cristian N. Antonescu Carmen, important este ca majoritatea sa inteleaga. Si sa aleaga reprezentanti care sunt mai aproape de valorile pe care le vrem umane, decat de valorire animale referitoare la teritorii si proprietati (inclusv proprietatea asupra atuia, orice fel de forma de manifestare ar avea)

March 23 at 3:22pm Like 2

Cristian N. Antonescu Desigur, si eu invat tot timpul. Iar aceasta idee nu-mi apartine.

http://www.ted.com/talks/israel_and_iran_a_love_story.html

Israel and Iran: A love story? | Video on TED.com

www.ted.comWhen war between Israel and Iran seemed imminent, Israeli graphic designer Ronny...See More

March 23 at 3:26pm Like 2 Remove Preview

Carmen Pirlogea 6 mutual friendsImportant este zic eu ca oameni sa nu mai judece si sa isi ia deciziile din nima si cu incredere si atunci lucruile se vor aranja de la sine, fi sigur ca daca deciziile sunt luate din inima cu iubire, vor alege si pe cine trebuie , eu am incredere in Univers ca le va arata calea dreapta si benefica. Iar observatia am facut-o pentru a atrange atentia ca anumite ganduri le anihileaza pe cele presupuse de iubire. Ori trimitem iubire pentru toti oameni si si vietatile in Univers , ori ce facem selecatm pe cine iubim si pe cine nu? Desigur ca fiecare face ce poate si cum poate dar daca simtim nevoie sa spunem ii iubim ep unguri intreb eu de ce nu spunem iubim p etoata lumea daca asta vine din suflet. Cam atat sper sa se inteleaga exact ce vreu sa spun.

March 23 at 3:28pm Unlike 2

Carmen Pirlogea 6 mutual friendsOh acum ca ai zis tu ,mi-am amintit ca am vrut sa iti spun zilele trecute: dragul meu nu Rune sau Osho sau mai stiu eu ce maestru iti deschid inima ci doar tu singur, ei sunt doar niste exemple care ii ajuta pe oameni sa constientizeze sau sa isi aminteasca de esenta divina si implicit bunatatea care este in fiecare din noi. Dar degeaba, se merge la conferinte si se aplica principiile enumerate de ei in cazuri convenabile alese de mintea noastra iar in celelalate cazuri ne gasim noi rationamente logice sa nu ii iubim sau sa ii condamnam pe alti oameni. Cand isi vor reface legatura cu inima oameni vor si simti ceea ce le spun maestri, dar meritul este al tau personal. Invatam, ne reamintim impreuna. ai incredere in tine si in ceilalti cu iubire prin iubire.

March 23 at 3:36pm Unlike 3

Cristian N. Antonescu Stii ce se intampla, Carmen? Chestia asta o spunea Lao tzu acum 2600 de ani.O spunea Budda acum 2.500 de aniO spunea Isus acum 2.000 de ani.Dar nu s-a schimbat nimic. Hai sa devenim impreuna promotorii acestei iubiri, vorbind inclusiv cu cei de langa noi (chiar si cu riscul de a rade de noi). Avem oportunitatea tehnologica de a putea face asta, ASTAZI!Si asa poate se trezesc si altii. Si apoi, de la suflet la suflet, devenim liberi.

March 23 at 3:39pm Like 2

Carmen Pirlogea 6 mutual friendspai nu stiu cine a spus-o si cand ..tocmai ti-ma spus-o eu de la mine acum si tocmai asta fac...ramane sao faci si tu si ceilalticand sunt pregatiti...primul pas este nu categorisim si nu judecam, nu e nimeni rau sau bolnav, samd. Eu inchei acum ca altfel ne tot repetam. Cand iubirea iti vine din inima nu avem nevoie, sa ne afisam iubirea , asta tot parerea mea. Repet, incerc sa te fac sa intelegi exact ce vreau sa transmit( nu te judec, nu iti spun ce sa faci, remarc o subtilitate de exprimare si poate si de gandire). Mai intreaba-te tu pe tine si de ce crezi ca este polemica cand ceva este semnalat, nu trebuie sa imi spui mie sau altora (asta era referitor la comentariul de zilele trecute pe care l-ai sters pentru ca l-ai considerat polemica). A fost ok pentru mine reactia ta, pentru ca trebuie sa faci ce te face pe tine fericit. Eu am acest obicei de a spune ceea ce gandesc direct oamenilor, dar nu o fac ca o critica sau judecata ci ca sa ajut la constientizare. Te pup si sa auzim de bine. Ai incredere in tine si in inima ta, nu trebuie sa fii neaparat sustinut de ideile altora celebri ca sa fii sigur ca e bine. Eu asa vad lucrurile.

March 23 at 3:47pm Like 1

Cristina Manea ungarians romanians?!?!

March 23 at 4:28pm Unlike 2

Munteanu Laura oare numai mie mi se pare ca subiectul asta este doar o manipulare care sa ne atraga atentia de la ceva mult mai important? GAZELE DE SIST fratilor!!! ne pun astia in pericol apele, sanatatea, viitorul

March 23 at 4:29pm Like 1

Cipriana Mihaescu Cristian, ceea ce scrii mi-aminteste si de atitudinea fostului premier australian Kevin Rudd (similar mesajului lui Putin) in privinta strainilor musulmani carora parea ca nimic nu le convine in Australia, desi ei au ales sa vina si sa traiasca acolo: "Aceasta este PATRIA NOASTRA, PAMANTUL NOSTRU si STILUL NOSTRU DE VIATA si va vom permite orice oportunitate pentru a va bucura de toate acestea. Dar daca nu veti incetati a va mai plange, vaita si ingrozi de Steagul nostru, de Onoarea noastra, de crezul nostru Crestin, de Stilul nostru de Viata, va recomand cu caldura sa profitati de o alta mare liberatate australiana, LIBERATATEA DE A PLECA." in rest, sa fie iubiti!

March 23 at 9:14pm Unlike 3

Iudita Pelea Da Cristian Manea, si noi ungurii ii iubim si respectam pe romani! Nu poti si nu ai dreptul sa judeci o natie dupa opinia unui singur om sau a zece oameni. Cred ca la nici unul dintre cetatenii acestei tari nu ne place sa ne categoriseasca Europa mancatori de lebede, doar pentru ca niste cetateni romani au halit lebedele istorice din Viena.

March 23 at 11:20pm Unlike 1

Iudita Pelea Felicitari Cristian N. Antonescu pentru acest articol!

March 23 at 11:22pm Unlike 1

Cristian N. Antonescu Multumesc Iudita, pentru comentariu. Apreciez si daca dai un share, Poate vom primi si un rezultat asemanator din partea voastra. Poate te uiti la filmuletul pe care l-am pus in comentariul de mai sus.

March 24 at 12:24am Like

Iudita Pelea Cristian, pe mine ma depaseste toata povestea asta. Eu nu inteleg aceasta ura, am trait 20 de ani intr-o familie mixta si nici macar nu ne-a dat prin cap niciodata ca a avea limba materna diferita ar putea fi o problema. Copii mei sunt bilingvi si eu consider ca asta ii face mai bogati. Pentru mine a simti ura fata de o alta persoana doar pentru ca vorbeste o limba diferita de a mea e ceva de neinteles. Nu ii inteleg nici pe secuii care vor autonomie si care nu te servesc in magazine daca te adresezi in limba romana. Am patit si eu asta... Dar am incetat de mult sa caut logica acolo unde nu exista.

March 24 at 12:35am Unlike 4

Cristian N. Antonescu Da, ai dreptate, Iudita. Tocmai de aceea spun ca trebuie sa devenim vii, militanti pentru o noua forma de organizare si intelegere a vietii, in care sa nu fie mai presus o etnie (natiune) decat alta, o societate in care sa nu mai fie nevoie de granite, de separare, de manipulare. Suna ciudat si idealistic si nerealistic. Pentru unii... Pentru mine suna ca asa vad eu lumea. Daca suntem suficienti "nebuni" poate se intampla ceva. Daca nu, nu. Nu o fac cu asteptari; doar cu dorinta.

March 24 at 12:40am Like

Iudita Pelea Singurele granite sunt in mintile oamenilor. Sa nu uitam mineriadele. Atunci si-au dat in cap roman la roman. Iar cei care se lasa manipulati te vor huli oricum, vor fi vesnic nemultumiti. Eu zic ca cea mai buna solutie sta in vorbele lui Ghandi: Fii tu schimbarea pe care vrei sa o vezi in lume. Cu pasi marunti vom ajunge totusi sa schimbam lumea. Eu sunt optimista. Vad in jurul meu atat de multi oameni frumosi incat cazurile ca si acesta care a starnit atata valva le consider " erori ale naturii".

March 24 at 12:55am Unlike 3

Cristian N. Antonescu Voi sterge orice comentariu care nu are legatura cu mesajul din fotografie si din textul ce o insoteste. Acest mesaj nu l-am creat pentru a acuza sau a polemiza ci pentru a reflecta. Fiecare dintre noi. MUltumesc!

March 24 at 1:21am Like 1

Cristian N. Antonescu Cei care se supara ca le sterg comentariile, nu au decat sa ma scoata din lista lor de prieteni.

March 24 at 1:29am Like 1

Ignat Levente Friends with Raluca MuresanFelicitari pentru articol Cristian N. Antonescu!

March 24 at 3:45am Unlike 2

Cristian N. Antonescu Felicitari si lui Razvan CovaciuSuper mesajul din imagine. In partea de sus - steagul Romaniei. In partea de jos - steagul Ungariei.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=496228160440521&set=a.172341776162496.44256.100001600258155&type=1&relevant_count=1

Timeline Photos

Hungary, Romania loves you!

By: Razvan CovaciuMarch 24 at 3:46am Like 2 Remove Preview

G Lya Nu sunt de acord cu generalizarile si miturile. In rest si maghiarii iubesc pe romanii.

March 24 at 8:01am Unlike 4

Octav Georgescu Frumos articolul si intentia si sunt de acord cu tine in anumite privinte... Dar referitor la ultimul paragraf... USA si UK ar fi cei mai fericiti daca limba lor ar fi limba mondiala caci in felul asta procesul de hegemonie ar fi aproape incheiat... Singura limba care ar putea, ar trebui si ar merita sa fie vorbita la nivel mondial este limba inimii, acea limba pe care oamenii o vorbeau pe pamant si se intelegeau toti intre ei inainte sa ridice Turnul Babel (si desigur Turnul Babel este o metafora si nu ceva fizic). Este aparitia eu-lui animalic in constiinta umana... Individualismul nationalist a ridicat granite din frica neajungerii si asta i-a imprastiat in goana dupa a avea... Minciuna insuficientei a nascut iubirea de arginti si asta a nascut lupta pentru putere... Cumm scopul bun fireste de a cuceri si aduna pentru a darui semenului apropiat (ca doar drumul spre Tartar-metaforic vorbind desigur- este pavat cu bune intentii)... da este importanta intentia dar si mai importante sunt mijloacele... Ce nu intelegi este ca ungurii aceia se inchina dictonului "Divide et impera", si in felul acesta ei lupta pentru recastigarea a ceea ce ei cred ca este de drept al lor si iata cum si in cazul acesta ei lupta onorabil, indubitabil pentru un scop nobil apararea pamantului stramosilor... dar desigur toate astea sunt rodul unor agregate psihice eronate nascute de eu-l animalic din minciuna... si da iubirea este singura sabie care poate taia lanturile robiei animalice prin intelegerea adevarului... Shalom Aleichem!

March 24 at 8:26am Like

Octav Georgescu ,,Nu rspndii vestea unei fapte rele! Facei n aa fel nct s-i dispar ct mai curnd i cele mai mici urme. Lsai rul s moar!''-Pitagora... si iata in baza carei intelepciuni comunismul ceausist dadea doar doua ore de televiziune inainte de somn...

March 24 at 8:54am Unlike 2

Cristian N. Antonescu Octav, nu a fost o apologie pentru engleza. A fost o analiza. Din punctul tau de vedere, care este limba inimii, astfel incat sa poti comunica cu orice om de pe planeta? Dincolo de limbile spirituale trebuie sa avem si o limba comuna. Altfel, intotdeauna va fi o disputa culturala.

March 24 at 11:43am Like

Octav Georgescu Iubirea! Constiinta! Cand inima vorbeste mintea tace! Cand ii vorbesti unui om cu inima, inima lui stie si intelege orice ii spui! Iar cand spun inima ma refer la o inima deschisa din care izvoraste iubire fara a lasa demonii (demon provine din greaca de la daimon care insemna gand rau sau gand fara iubire) sa intunece mintea si sa inchida inima. Lasa inima sa se deschida cu adevarat si sa izvorasca si sa raspandeasca iubire fie din bucuria altuia, fie din plansul tau. Shalom Aleichem!

March 24 at 1:28pm Unlike 1

Cristian N. Antonescu Sunt de acord cu ceea ce spui. Numai ca pentru 95% din populatie trebuie sa vorbesti asa cum a invatat-o sistemul din care face parte, astfel incat la un moment dat sa-si puna intrebari despre sinele sau, pentru ca mai apoi sa inceapa sa caute.Crezi ca daca ma duc la un politician astazi cu mesajul tau, va fi miscat de el? Sau ca va intelege? M-ar bucura.Una este sa vorbesc eu cu tine, Octav si alta este sa vorbesc cu unul adanc ancorat in materialismul zilei de astazi. De aceea si discursul trebuie adaptat, astfel incat sa se trezeasca cat mai multi!

March 24 at 2:05pm Like 1

Carmen Pirlogea 6 mutual friendshaha, mai Cristian, ia du-te la un politician si vorbeste-i asa din inima dar fara celelalte ganduri neincrezatoare si vezi cum reactioneaza. S-ar putea sa fi surprins. Cum stii tu dinainte cum reactioneaza cineva?

March 24 at 2:53pm Like 1

Cristian N. Antonescu Carmen, nu ma duc. Va veni vremea cand o voi face. Mai intai sa se trezeasca 10% care sa vorbeasca aceeasi limba si apoi vom vedea. Dar daca tu esti increzatoare, te rog sa te duci tu.

March 24 at 2:56pm Like

Liuba Iacoblev nu avem cum sa facem un salt de constiinta cit omul este egoist de la natura si cita vreme valorile materiale sint cele promovate in tot si toate si ele sint cele care ne ghideaza viata. Eu cred ca este o utopie asteptarea schimabrii la nivel de constiinta asa, in masa. Eu sint pesimista, ne vom autodistruge mai devreme sau mai tirziu.

March 24 at 3:16pm Like 1

Cristian N. Antonescu Liuba, pe tine Alexandra te obliga sa fii optimista. Pentru ca nu ai incotro. Mai stai n pic sa vedem ce vine. Mai stai un pic sa ne adunam. Eu cred in sansa tehnologica pe care o avem de a-i ajuta sa se trezeasca pe cat mai multi dintre cei de langa noi.

March 24 at 3:21pm Like

Liuba Iacoblev off, mi-e teama ca nu conteaza cum sint eu si cei din jurul meu pe care eu, sa zicem, i-as virusa cu ceva pozitiv. Nici cele citeva milioane de 'iluminati'. Ceialati sint prea multi. Cu toata tehnologia, nu cred ca se poate ajunge la masa aia critica..Oamenii sint prea schimbatori, nu te poti baza pe ei, chiar daca declara una sau alta:)

March 24 at 3:27pm Like

Liuba Iacoblev dar, e bine pt sufletul propriu sa fii pozitiv. e mai sanatos, cred. Incerc si eu:)

March 24 at 3:28pm Unlike 1

Cristian N. Antonescu Te inteleg, Liuba si stiu cat iti este de greu. Incearca sa mai citesti nota asta inca o data. Si comentarile din ea. Te rog! Te poate ajuta.

https://www.facebook.com/notes/cristian-n-antonescu/am-inteles/560255807324893

AM INTELES

AM INTELES Se pare ca drumurile mele, deocamdata, m-au condus intr-o cu totul alta directie. In directia de a intelege cine si ce sunt . ...

By: Cristian N. AntonescuMarch 24 at 3:32pm Like Remove Preview

Carmen Pirlogea 6 mutual friendsOmul nu este egoist de la natura este bun de la natura. Mie exprimarea cu trezirea mi se pare un pic ciudata (perceptia mea). Increderea in voi insine si in esenta divina care este si in ceilalti asta va ajuta la evolutie spirituala. Oameni raspund la vibratii. La vreun politician nu merg Cristian ca nu am ce sa le cer acum, dar cu siguranta ca voi merge sau le voi spune ce gandesc cand e cazul.cEu cand votez, votez omul si incerc sa il percep ca si esenta umana sa vad care ii sunt valorile, apoi ii acord incredere ca va face ce trebuie. Eu de cate ori vad demonstratii cu vai ne-ati mintit si bla bla ...ma intreb oare ce s-ar intampla daca lumea ar iesi in strada si ar striga"V-am ales, stim ca nu ne veti dezamagi si va sprijinim sa luati deciziile care ne sunt benefice". Ee? Eu cred ca nici un politician nu ar mai putea face aiureli ca raspuns la astfel de energie primita. Iubirea si increderea, dragii mei, cu sufletul nu doar cu vorba si lailaiuri cu trezirea.....suntem toti trezi, traim, alegerea este a noastra cum o si facem fericiti, iincrezatori sau pesimisti suferinzi.

March 24 at 4:14pm Like 1

Cristian N. Antonescu Carmen, dincolo de afirmatii, te rog sa faci. Iesi tu singura in strada si fa asta. Eu am facut. Si de atunci mi-a trecut. Pentru o vreme. Deci, te rog lasa sfaturile si polemica. Te rog sa faci. Si dupa ce ai facut, te rog sa vii sa ne impartasesti trairile.

March 24 at 4:19pm Like

Carmen Pirlogea 6 mutual friendsde unde stii tu ca nu am facut? faptul ca sunt sfaturile si polemnica este perceptia ta, dragul meu

March 24 at 4:20pm Like

Cristian N. Antonescu Nici macar share acestei poze nu i-ai dat.

March 24 at 4:21pm Like

Carmen Pirlogea 6 mutual friendsdar m-am convins acum ca nu ai nevoie de conversatii ci de gadilat orgolii si nu esti deschis la ceea ce propavaduiesti sau vrei sa crezi ( se poate sa ma insel desi nu cred si este ceea ce transmiti). Indiferent ce ar fi , este dreptul tau si nu am sa iti mai comentez la postari. Trezire adevarata iti doresc si lumina1

March 24 at 4:22pm Like

Carmen Pirlogea 6 mutual friendsde ce sa ii dau share acestei poze?

March 24 at 4:23pm Like

Cristian N. Antonescu Corect pe aceasta postare nu au loc aceste comentarii. Da share cine simte. Si asa cum am spus, nu vreau polemici pe acest post. Am suficiente postari pe wall-ul meu cu subiectul pe care il abordezi tu. Punct.

March 24 at 4:24pm Like

Carmen Pirlogea 6 mutual friendsasta este pentru tine o manifestare de iubire? pentru mine nu....eu nu trebuie sa pun poze ca ii iubesc pe unguri su sunt mandar ca sunt romanca pentru ca stiu ce sunt.

March 24 at 4:24pm Like

Cristian N. Antonescu Ok. Atunci de ce ma obosesti?

March 24 at 4:24pm Like 1

Carmen Pirlogea 6 mutual friendsDe placere ca sa constientizezi ca habar nu ai ce inseamna sa iubesti ci incerci sa afisezi ceva ce nu simti. Asta inseamna trezirea la realitate.

March 24 at 4:26pm Like 1

Cristian N. Antonescu Carmen, daca mai comentezi, sterg comentariile tale si te blochez. Nu suntem pe aceeasi lungime de unda . Sorry. Nu intelegi nimic.

March 24 at 4:27pm Like

Carmen Pirlogea 6 mutual friendsDaca ai stii ce inseamna iubirea si respetul nu ai fi negativ in ganduri si nici nu te=ar deranja alte opinii si manifestari. Dar e dreptul tau sa fii cum este si daca nu ma provoci nu o sa iti mai raspund.

March 24 at 4:27pm Like

Cristian N. Antonescu Cristian N. Antonescu Voi sterge orice comentariu care nu are legatura cu mesajul din fotografie si din textul ce o insoteste. Acest mesaj nu l-am creat pentru a acuza sau a polemiza ci pentru a reflecta. Fiecare dintre noi. MUltumesc!

14 hours ago Like 1

March 24 at 4:29pm Like 1

Carmen Pirlogea 6 mutual friendsEsti liber sa faci ce doresti...de sters comentariile le vei sterge ca asa te manifesti sa ma blochezi nu ai de ce ca nu iti mai raspund. Gandeste-te singur de ce te simti bine sa stergi comentariile care nu iti convin si nu numai ale mele ca tu ai mai...See MoreMarch 24 at 4:30pm Like

Carmen Pirlogea 6 mutual friendsEU iti doresc sa te regasesti si sa experimentezi iubirea adevarata si divinitatea. La revedere si sanatate!

March 24 at 4:31pm Unlike 3

Octav Georgescu Ceea ce spui sunt semintele pe care le sadesti in tarana numita Om... este doar o chestiune de timp pana cand acele seminte vor incolti, vor creste si vor inflori din inima lui treaza... nu poti trezi un Om cufundandu-l in intuneric, chiar daca de acol...See MoreMarch 24 at 4:36pm Like

Cristian N. Antonescu Carmen Pirlogea, te-am scos dintre prietenii mei. Nici like nu ai dat acestei poze, dar comentezi intr-una. Nu am nevoie de astfel de prieteni.

March 24 at 4:37pm Like

Gabi Bala Cristian...uff cate discutii ..traiesc de mai bine de 40 de ani in Ardeal , in Oradea mai exact . cred ca am mai spus pe undeva pe aici ca nu stiu cum e in Harghita, Covasna , acolo printre secui , deci nu pot sa emit ..pareri nici pro nici contra. Dec...See MoreMarch 24 at 5:42pm Unlike 4

Gabi Bala Acu ma puteti injura daca vreti , dar trebuia sa ma bag..si eu..

March 24 at 5:45pm Unlike 1

Cristian N. Antonescu Multumesc Gabi Bala!

March 24 at 5:47pm Like

Edit Roman Friends with Liuba Iacoblev and 12 othersSunt de acord cu Gabi Bala,si eu sunt adreleanca,provin dintr-o familie mixta,tata era roman din Covasna si vorbea f. bine limba maghiara,mama e jumate romanca,jumate unguroiaca,am asistat la evenimentele din martie '90 de la Tg.Mures si pot sa spun cu...See MoreMarch 24 at 5:56pm Unlike 2

Gabi Bala Am scris ce mi-a dictat sufletul . Am ezitat sa ma bag in discutii zilele astea , ca sa nu intru in controverse aiurea..si sa inceapa discutii fara sfarsit.pentru ca e adevarat ca se poate discuta mult pe tema asta. E situatia mea de viata , asta traiesc si asta simt ...asta am scris

March 24 at 6:03pm Unlike 3

Gasparotti Geta IN 90 in luna decembrie eram la BAILE TUSNAD in primul meu concediu de odihna si am avut probleme la o alimentara nu am dat importanta ptr ca eram totusi un copil in schimb seara la restaurant am dat peste niste baieti unguri super de gasca .ACUM 3,4-A...See MoreMarch 24 at 6:43pm Like 1

Cristian N. Antonescu Geta, tocmai de aceea spuneam: sa le aratam noi ca ii iubim. Asa isi vor da seama si este posibil sa spuna si ei ca iubesc romanii.Daca nu incercam, atunci ce?

March 24 at 7:16pm Like 2

Gabi Bala Si mai vreau sa zic ceva , apoi tac , ma uit din cand in cand la vecinii unguri la stiri la tv , ma uit la vreme ca e mai aproape ca prgnoza sunt mai aproape de noi . Deci prind si ceva niscaiva stiri . La ei nu se zice nimic de nimic. ,adica nu se dis...See MoreMarch 24 at 8:58pm Like 1

Gasparotti Geta GABI vecinii sunt mai buni decat cei de la noi e parerea mea

March 24 at 9:03pm LikeBottom of Form

PAGE 1


Top Related